Vilken helg!

Herregud vilken helg, säger jag bara!

Vi börjar med fredagen. Jag var ju ledig, och började dagen i göteborg. Vi åkte hem mitt på dagen och sen så tog jag mig upp till Annelie (min goe kusin) och drog me na ut på ridtur :) jättemysigt varje gång!

Lördagen var den ultimata slappardagen, kan man lugnt säga. Skulle kunna beskriva dagen som enbart en transportsträcka tills idag. För idag så hämtade vi ju lille Billy :)

Goe Billy står nu i hagen uppe på lövås och äter gräs med sina fyra nya hagkompisar. Järngänget! Fem goa gôbbar är dom. Lite skrik och sånt hör ju till, men det var väldigt lite skrik. Jag hade förväntat mig väldigt mycket mer måste jag erkänna... Lite tråkigt... ;) Men jag fick några ordentliga skrik på film som jag tänkte lägga upp när jag har tid (och orkar hitta sladden till mobilen..)

Imorgon blir det skola till tolv och sen upp till lövås och ta första ridturen. Lite spännande! Får se om jag kan få med någon som kan filma lite, om ni vill se något sådant? Jag tycker det vore lite spännande att kunna följa utvecklingen av honom :)

Säg vad ni vill... ;)

(Helgen har självklart innefattat mycket mys med min gose-kille Fredrik <3 hihi, måste bara få med det på ett hörn :) )

Nu ska jag iaf sova, ladda daorn och ta nya tag inför imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback