Göteborg.

Just nu ligger jag i sängen i göteborg och äter min frukostgröt med gosevovven (som bara vill äta upp MIN mat...). Anledningen till att jag fortfarande är i sänegn trots att det faktiskt är skola idag är att jag imorgon stängde av min väckarklocka och missade därmed tåget -.- tröttsamt eftersom jag bara hade halvdag idag och hade missat mer än jag varit med på om jag hade tagit nästa tåg! Riktigt oskönt...

Idag blir det alltså plugg hemifrån om allt blir som det ska. Fredrik kommer hem vid tolv ungefär och då ska vi väl mysa eller nåt sånt därnt snuttegulligt ;) eller bara plugga tsm.... ! haha! Vi får la se hur det blir me det :)

Det börjar närma sig ni med hämtningen av Billy. Jag längtar! Ska bli roligt med ett hästprojekt igen, jag har ju itne haft något "projekt" direkt sen jag red Jack. Som jag saknar otroligt mycket... Som de flesta redan vet här så var Jack min lilla gullegris som jag tävlade på och lyckades starta L:A med i dressyr med nästan 61% vilket är sjuuuukt bra för en häst med den utbildningen Jack hade från början. (Ingen alls i princip!)

Så jag är lite spänd att se ifall detta är något jag kan göra om. Första gången jag red Jack så var han stel som en pinne och hade balans som en full sjöman (ingen alltså , om ni inte fattade det.....) Så jag hoppas att med rätt träning kunna få Billy i form lika bra som Jack. Skillnaden mellan de två är ju dock att Billy är äldre, men ingen vet exakt hur gammal han är. Dom trodde att han var runt 18, men han verkar snarare runt 15. Men som sagt, vem är jag att tala om för alla hur gammal han är?

Nyfiken är jag som sagt! Men detta kommer gå fint tror jag. Jag fick en bra känsla när jag "red" honom hemma hos fam. Bergman. :)

Nu ska jag ta tag i det där jäkla pluggandet, så får jag skriva mera senare!


Kommentarer
Postat av: ¤ Emelie Harri ¤

hej, såg att du hade kommenterat Josefines blogg om jag hade en blogg skulle ba säg att jag inte har det och kommer inte starta en ny, kändes bara som ett måste hela tiden + att blogg.se är så sjukt jobbigt med sina "renovering, kom tillbaka senare"-dagar som är jämt. :)

2011-09-08 @ 23:54:07
Postat av: Anonym

Jahaa! Det har du rätt i! Det blir som ett måste -.-. jag har slutat och börjat flera gånger :P

Jag hittar dessutom inte vart man ser hur många besökare man har -.- haha grym!

2011-09-11 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback