Depp.

Frågan är, varför i hela norden blev jag så jäkla deppig idag? Jätte jobbig känsla!

Är det kanske för att en liten liten, men ack så väsentlig del av mig har åkt till London idag?

Är det kanske för att bussresor tvingar en att tänka på så himla mycket man helst vill undvika att ens ha i sin hjärna?

Är det kanske på grund av vädret?

Hur som helst så känner jag bara för att gråta idag. Jätte hemskt. För jag har det så himla bra. Men dessa jäkla bussresor, alltid alltid alltid så hamnar man i tankar man inte vill ha! "tänk om.." "men om detta händer..." "vad skulla hända om..." "vad är det jag vill egentligen?...." "är jag nöjd med allt?..."

Jag hatar att åka buss. Jag lyckas alltid få in den där deppiga musiken som styr in tankarna på dessa spår.

Jag har det för jävla bra, så jag blir bara förbannad när tankarna dyker upp. Det är nog lite mycket för mig just nu. Tyvärr -.- Får åka till min goa imorgon efter skolan och få lite sällskap och peppning. Kanske också lite påminnelse om varför jag borde vara så lycklig!

-------------------------------------------------PAUS PÅ 8 MINUTER------------------------------------------------------------

Fredrik ringde precis ! Precis som att han kände på sig att jag beehövde honom.! Hur underbar som helst :) Jag ska åka till goe ikväll och bara mysa och imorgon blir det en hel halvdag för oss själva :) tillsammans med Lillan såklart!

Mmm, :) blir alldeles varm och go i kroppen av att bara tänka på det!

Nu går jag och packar ner mina skolgrejer och datorn och kläder och och och.. ! Detta löser vi :)

Skriver mer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback