Sooft!

Då har man klarat av första arbetsdagen på henånsskola. Det va ganska soft faktiskt och jag fick en rätt bra start :) Hade först niorna i extra engelska, sen 9A och 7A i Svenska. Sen fick jag en lååång rast :) jätte härligt! Då gick jag hem till Lillan och lagade mat och rastade henne. Efter rasten hade jag ytterliggare en lektion. Det skulle va drama men det hade blivit ändrat till studiestöd. Det innebär typ att man sitter och gör sina läxor.. :P

Det har varit en soft dag, 7orna försökte änna testa såklart, men det löste jag rätt snabbt. Jag tror aldrig dmo har varit så tysta... Det verkade änna ovant nämligen.... ;)

Jag hoppas verkligen att jag får mer i henån snart för det va himla roligt att jobba i högstadiet! Speciellt när man känner att man lär ut något :)

Imorgon ska jag jobba i stan. Jag börjar vid tolv så jag åker inte förrän imorgon :P och på fredag fyller älskling 20! MY GOD! Har äntligen fixat en present som tur är, så ingen panik för det längre... typ.!

Jag har träningsvärk idag me... Jag fick ett infall igår kväll att åka och träna och det resulterade i (surprise) träningsvärk! inte så himla okey faktiskt! :P Men jag får la stå ut .... -.- Ska beställa löshår idag tror jag, hoppas det går bra! Vet inte om jag vill ha det ens xD men någon gång måste man faktiskt testa, ellerhur?

Nu ska jag städa lite och sen packa och sen ... äta?
Vi får se, jag skriver säkert mer sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback