Lite sådär lagom ni vet.

Idag har det varit en sån där lagom dag. Inte för jobbig, inte för lite, lite lagom helt enkelt. Lagom dag i klassen, lagom dag på fritids, lagom dag på gymmet.

I klassen målade vi med vattenfärg idag och hur längesen var inte det på en skala? Jag har inte målat med vattenfärg på typ hundra år kändes det som! Det var så himla roligt :D Sen var det väl lite sånna där småbråk på rasterna, lite kurragömma med en elev osv osv. Men inget överdrivet. Eller så börjar man vänja sig helkt enkelt..

På fritids sen gjorde jag en pärlkrokodil :) jätte söt! Jag började 20 i 4, och egentligen skulle jag sluta fyra.... MEN jag kunde inte sluta så jag var tvungen att göra klart den och innan den vaar klar hann klockan bli halv fem :) Då trivs man med sina arbetskamrater !

Sen när jag kom hem åt vi och sen bar det iväg till träningen . det blev ett lite lagom pass, inte dö jobbigt, men ändå så jobbigt att mina ben och rygg blev alldeles möra! Det var ett gött pass och jag blev riktigt impad av min pojkvän som är s-t-a-r-k! Jag vågade nästan inte kolla... :P

Nu sitter vi hemma i tvsoffan och kollar på handboll, Sverige-Argentina. Frågan är bara varför i hela helvetet Sverige ligger under med 5 jävla bollar? Det är sjukt! Ska det verkligen bli förlust ikväll, det kände jag inte riktigt för..

Nu måste jag fortsätta, kanske skriver mer senare, vi får se :)

Ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback