Lite bilder :)

Nu har jag tagit kort på mina extremt "fina" teckningar som jag målade på fritids härom dagen :P Jag fick även två stycken till teckningar som jag måste visa! Det är jätte roligt tycker jag att få teckningar på fritids, eller armband eller något annat som dom har gjort helt själva :)

Jag har ju faktiskt lovat bilder på dom örhängen och armbanden som jag gjorde också. Det kommer lite senare för jag orkar inte gå och hämta det nu ;)



"It's a faaaace"



"It's a faaaace 2"



"God Jul önskar Melinda"



"Från Emma Till Jennie"

Okeey, jag lägger in bilderna på örhängena och armbanden också för min goa pöjk var så snäll och hämtade dom nere :D



Silvriga "löv"-hängen med två små silverpajletter på.



Guldiga "löv"-hängen med röda stjärnpajletter på.



Silvriga "löv"-hängen med rosa stjärnpaljetter på.



Guldgult armband med runda pärlor mellan de avlånga stängerna.



Rosa "turkiet"armband med fyra silver pärlor och en stor rosa.



Svart "turkiet"armband med fyra silvriga pärlor och en stor rosa.

Klaaaart! Kommentera gärna för detta tycker jag är roligt att göra :)
Nu ska jag dra mig!

Ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback