JajaMÄN!

Då var ungdomsmottagningen och jobbet avklarat. Inga större konstigheter med det alls... Ganska tråkig dag om jag ska vara riktigt ärlig :P Nu har jag dock ställts inför ett dilemma.
Att träna eller att icke träna, det är frågan...
Vad får man ut av detta nu då? Jag tycker det är så jäkla tråkigt att träna själv och Fredrik och Elin har redan varit och tränat.... Sååå! Hur göra? Jag behöver muskler och motion, ingen tvekan om saken..
15min paus i skrivandet...
Nu har jag bakat en kladdkaka... MEN jag har fortfarande inte riktigt klurat ut om jag ska träna eller inte -.- jag tror att jag ska träna, för då kan jag passa på att boka massage samtidigt för det fick jag av Elin i julklapp :) jätte snällt! Och hon fick lixom en nyckelring av mig... Är det jämt tro? NEJ.. Men jag får lösa det . också! Haha! :P

Hur som. Nu har jag nog bestämt mig för att träna. Först äta mat, sen kanske efterrätt, sen träna :) Gymmet stänger nio så det är ju lugnt. :P eller? Aja! Sluta noja nu :)

Skriver mer senare om mina sjuka problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback