Jaaaaaa!

Äntligen! :D

Idag ska jag leka med Linnea! Detta har jag längtat efter kan jag säga :) Hoppas att lillan blir lika glad som jag kommer bli (:

Nu sitter jag bara och väntar! Jag ringde och väckte stackarn klockan halv tolv(!) Jag blev jätte förvånad över att lilla morgonpigga Linnea inte var vaken, men nu är hon det iaf... :P

Fick ett sms nu, hon är på G! Vi ska ut med Lillan direkt så nu måste jag ner och klä på mig! Om Linnea är påväg är hon troligtvis här innaan jag har skrivit klart denna meningen! (Vi är grannar)

Ses senare, måste skynda :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

hoho, myspyysdag ändå! repris snart :) <3

2011-01-16 @ 18:26:35
Postat av: Jennie Tapper

Jaa! Verkligen :) Det var jätte härligt ! En gång till , en gång till :D <3

2011-01-16 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback