Helgen.

Nu var det längesen jag uppdaterade känner jag... Lite tråkigt kanske! Men jag har faktiskt haft fullt upp :) I fredags jobbade jag läääänge igen. Från åtta till sex -.- det är lite långa dagar tycker jag, speciellt i en ganska krävande klass! Sen åkte vi till henån igen, direkt efter jobbet. Glömde såklart min egna dator hos Fredrik så nu sitter jag vid pappas ... Sen hemma har jag mest hjälpt Fredrik att plugga, han har prov nu i veckan. Så har jag sökt lite jobb också :)

Sommarjobb på Flinken i caféett. För er som inte vet vad Flinken är så är det en handelsbod med café, konferansanläggning, hotell, restaurant osv... Ni kanske känner igen namnet från Evert Taubes låt "Maj på malö", eller kanske inte ? Iavsett så sjunger han om Flinken i sin låt.

Sen har jag också sökt ett receptionsjobb på Sportlife i varekil :) Det hoppas jag mycket på, för det lät så himla roligt! Det känns som att jag skulle kunna passa bra in där också ! Så vi får se vad som händer. Men jag tror också att det redan kan var för sent med det, annonsen  var utlagd den 29 dec. Men man vet aldrig så det är lika bra att försöka ! :D

Idag har jag fått sovmorgon av min älskade pojkvän <3 Han tog Lillan på morgonen och sedan gick han upp med henne. Så idag har jag sovit till halv tolv nästan(!) inte vanligt :P

Det känns dock som att jag börjar bli sjuk så jag är lite halv seg idag. Ligger i soffan och bara tar det lugnt. Fast jag ska träna sen :) Med Fredrik .! Vi får la se hur det blir meed den saken.

Nu måste jag nog lägga mig ner lite och blunda med ögonen :D

Ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback