Gött mos!

Som man brukar säga i la stada! Gött moooos! Jag har avverkat ännu en arbetsdag. Inte så himla jobbig idag faktiskt, jag började vid tio och sedan bestod min lektion av att se på film med helklass. Ganska så soft :) Efter det blev det lite kaotiskt däremot... Näsblodschock och blöta overaller på samma gång! Blodet forsa ut och en vägrade klä på sig och gå till mellanmålet samtidigt!! Men det löste sig det också, som tur var, dock var det lite småstressigt att vara själv i den situationen... :P

Idag blir det ingen träning för Fredrik och Elin har städning i skolan, men vi ska ta det imorgon istället, och då blir det yoga och styreträning :) Eller bara det ena av dom ;) får se hur mycket jag orkar med egentligen!

Nu hålls det på att laga  mat i lillhuset så jag får änna ta och dra mitt strå till stacken. Men det finns ju inte så mycket plats i köket och just nu är det 5 pers där, plus en hund!

Jaja! :)

Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback