FLYYYYYT!

Idag kan man snacka om att jag har haft flyt som bara den! Jag fick sovmorgon av goe-pappa imorse. Han kom in och frågade om han fick ta ut Lillan på morgonen, klart han fick det ;) Sen sov vi lite till , både jag och Lillan :)

Lillan har sovit hos mig hela natten, i sängen. Och på morgonen sov hon också hos mig i sängen :) Hur gott som helst :D Det har nästan känts som att jag har haft Fredrik i sängen hos mig. Fast bara nästan. Inget kan ju såklart ersätta att ha sin goa pojk i sängen hos en.

När jag väl vaknade till så bestämde jag mig för att börja dagen lugnt. Satte mig i soffan, och precis när jag hade satt mig ner kom max hem med två tjejkompisar. (kl.11.00) Då var det tydligen äcklig mat i skolan så då började skulle dom laga mat hemma istället. :P

När dom hade gått åt jag frukost och satte mig vid tvn och kollade på ett inspelat program av topmodel . När det var klart så ringde jag till ungdomsmottaagningen. Jag behöver nämligen förnya mina p-piller så det är lika bra att få det gjort på en gång. Jag har inte alls mycket kvar, typ en vecka lite drygt.. Woops (a) Så nu har jag fått en tid, och det är nu på måndag (31/1) klockan tio . Jag får försöka kläma in det i mitt schema ... FÖR punkt punkt punkt!!!!!

IDAG HAR JAG FÅTT YTTERLIAGRE ETT JOBB :D



Helt sjukt vilket flyt jag har! Jag gick ner för att anmäla mig till vikariepolen på Henånsskola och gick därifrån med jobb redan imorgon klockan fem i åtta till tio över tre! :P Helt sjukt! I mina favoritämnen också , Engelska och svenska i klass 9A och 7A. Sen fick jag en dramalektion i slutet av dagen som tillhör elevensval. Lite småspännande, men jag gick faktiskt drama i gymnasiet och fick MVG. Det va iof i ettan, alltså mer än tre år sen. herregud, var det så längesen? Det känns verkligen inte så men JÖSSES vad gammal man börjar bli. Tiden går så sjukt snabbt. På både gott och ont...

Mest gott :)

Nu ringde skola i göteborg också och frågade om jag har ledigt imorgon, och jag var tvungen att säga nej, tyvärr. Men jag känner faktiskt att jag vill jobba i henån ett tag nu. Sen får vi se, jag kanske inte alls får mycket jobbi henån, eller det kanske inte alls är min grej. Vi får se. Känns som en ganska tuff start att kasta sig in hos niorna det första man gör, men inget är omöjligt såklart :)

Nu ska jag sätta mig och planera lite inför imorgon, ifall om att det inte finns någon planering gjord. Det skulle göra det sa dom i receptionen, men man vet ju aldrig! Hoppas :) Max kommer snart hem också så vi får väl laga lite mat med.

Skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är imponerad över att du vågar och fixar vikariera på högstadiet :) Jag tror ite jag hade fixat en lågstadieklass änns ha ha.



Kram

2011-03-01 @ 21:45:21
URL: http://enponnymamma.blogg.se/
Postat av: Jennie :)

Haha! Tackar! Det är himla roligt måste jag erkänna, men man måste ju vara noga med reglerna ända från början annars går det åt skogen.... ;)

2011-09-07 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback