:)

Nu har jag äntligen fått ge bort min present till Fredrik och den va lyckad :D Jag längtar efter att åka till Danmark med mitt hjärta !! Kommer bli hur mysigt som helst att bara åka iväg han och jag, utan kompisar eller djur. Bara vi :) Till BADHOTELLET I FREDRIKSHAVN :D helt sjukt roligt, tycker jag :)

Jag har också varit och fixat mitt hår, det är numera låååååångt och brunrött :D jag är så jäkla nöjd!" Har alltid önskat mig långt hår men har aldrig hafft det flör att mitt dumma hår växer aldrig nedanföraxlarna... :( MEN NU SÅ :D





Här syns färgen bäst :)

Som sagt, nöööjd :)
Imrogon blir det ungdomsmottagningen, sen blir det resa till göteborg för att jobba. Egentligen var jag ju ledig imorgon, men jag blev precis uppringd. Dom ville låna mig mellan 8-16.30 men eftersom jag ska till ungdomsmottagnignen i henån klockan tio så funkade det inte riktigt... Så frågade dom, men då kanske du kan jobba mellan halv två och halv fem så istället? Och ja, det kunde jag ju, så jag jobbar tre timmar imorgon. ganska välbehövligt ..

Nu ska vi upp till Fredriks hus och hälsa på och visa min nya frill :D Kan inte sluta snacka om det.. Nu ska jag ge mig :)

Skriver mer senare när Fredrik har åkt till stan. Han måste åka idag för han har prov imorgon . Och på fredag åker vi till DANMARK :D

Hörs senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback