Bra dag!

Nu har jag lekt färdigt med Linnea :) Det har varir en jätte jätte bra och mysig dag! Först så var vi ute och gick med Lillan och pratade och pratade om allt och inget. Sen när vi kom hem fick jag en ingivelse, att åka till torp!

Anledningen till att jag ens kom på idén var att mina skor började läcka på promenaden och att max satt och kollade på skor på nätet. Då ville jag också kolla!

MEN grym som jag är på att shoppa blev det lite andra saker än skor inköpt idag... Bland annat en toasits i lila med rosa blommönster på, tre pack bajspåsar i rosa och lila, en kofta, en tröja, en sport-bh, 3 ansiktsmasker, 2 deoderanter (det var rea på HM). Så köpte jag 6st tennisbollar till Lillan också :)

På vägen in och på vägen hem tjötade vi konstant, inne på torp var det samma! Det är så himla härligt att bara få prata av sig med någon, och få lyssna av sig också för den delen! Så det lär bli repris på detta, när vi nu får tid över ;) Det är ju mycket jobb från bådas sidor, tyvärr :/

Men men :)

Nu ska jag gå och packa innan solsidan börjar, sen blir det att dra till götlaborg igen. Jobb i morgon och hela nästa vecka!

Skriver kanske mer när jag väl har pallrat mig ner till stan :) Fredrik kör ! Som vanligt ;) han kör lite bättre än mig, men bara LITE!!! Även fast jag klagar när han kör så .. aah ;) haha! Säger det inte mer än en gång!

Nu ska jag dra!

Ses senare

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mer sånt!

2011-01-17 @ 22:40:31
URL: http://linneagimbringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback