GRYMT!

Jag kan inte sluta prata om det, men jag är så nöjd med mitt hår så jag langar lite fler bilder snart.

Snart är det dags för ännu en kort arbetsdag. Det känns lite meningslöst att bara jobba tre timmar, men idag har ajg bara mig själv att skylla då jag tackade nej till att börja åtta... Har sovit jätte dåligt inatt nämligen för att en viss hund har tagit upp all plats i sängen!! Ajaa, nu blir det inget mer sova i sängen för hennes del. Men däremot funderar jag på att skaffa henne en hundkompis. En liten valp till.!? Why not? Har man en kan man lika gärna ha två, inte sant?

Jag tror att Lillan skulle trivas bra om hon fick en kompis, inte vara lika feg mot andra hundar osv.. Hoppas det. Och så är det väl lika bra att skaffa en till valp medan man håller på att "pott-träna" Lillan än. Då antar jag att den lille borde lära sig snabbare.?

Hur som helst. Snart är det danmarksresa för mig och älskling som gäller! Jag längtar så himla mycket verkligen :) Det ska bli ett härligt avbrott från verkligheten. Ta en paus lixom, bara han och jag :) Utan hundar som tar upp sängarna ... ;)

Nu ska jag klä på mig och invänta min pöjk . Han är snart på G hem från skolan nämligen. Jag hoppas vi hinner mysa litegranna innan jag ska börja jobba :)

Skriver mer efter jobbet!

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

vad hände med bloggandet? :D

2011-02-16 @ 20:46:07
Postat av: Jennie :)

Nu så har jag allt kommit igång igen :D

2011-09-07 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback